dimarts, de març 25, 2008

Una telefonada ipsalaxo

Avui escoltant Minoria Absoluta en diferit -els programes es poden descarregar en mp3 des de la "wés" de Rac1-mentre mimava i els hi deia coses boniques a les meves estimades cèl·lules CHO que tantes alegries m'estant donant, (agafem aire), he rigut, i molt, i m'ha posat de molt bon humor... tot i la merda de temps que fot al Rürur (només fa que nevar, 4ºC, ploure, nevar, raig de sol, nevar, ploure, 3ºC, i nevar altre cop).
Les trucades que fa en Quim Morales fent-se passat per un oient que vol opinar sobre algún dels temes de debat són boníssimes i he pensat, mira, en transcriuré una... Aquí us la deixo, tot i que es clar, s'ha d'escoltar això... però mira... una manera diferent de viure una trucada... És un parida, ho sé, per això he classificat el post amb aquesta etiqueta... No sempre hem d'escriure posts trascendentals que ens canviïn la vida, oi? A més, tinc febre, estic cansat d'estar al laboratori fins tant tard, em cau el "moquillu"-putu fred-, i no hi ha manera que es descarregui un nou capítol més de Family Guy (què gran déu, què graans que són!!) amb la Mula (que està gandula, últimament). Ja callo...

Minoria (M) – Tenim una trucada d’algú que vol opinar sobre el tema de la sequera… Hola molt bon dia?
Trucada Quim Morales (TQM) – Molt bon dia Antònic
MAntònic?
TQMAntònic…, com esteu macos…
M – El seu nom?
TQM– Hola, sóc en… no us en rigueu que sé que sou molt de la cunya… Em dic, Víctor Tuga… de veritat, és veritat, és un nom autèntic… He estat a punt de no dir el meu nom i mantenir-me en la magnanimitat… perquè em feia por que fessiu bofa i mefa del nom però és com em dic, i a molta honra… Ara bé, jo no volia parlar de la ceguera
M – No?
TQM - No, no… Jo us telefonava al telèfon perquè resulta que jo ja sabia això de’n Carol Rovira
M – Ja ho sabia de quan?
TQM – Jo ja ho sabia d’abans, perquè resulta que des de petit tinc un do… jo una vegada jugant un partit de futbol em va anar una pilota a la cara i des d’aleshores tinc el poder de veure el futur… allò que si li diu tenir… que tinc vigència… que tinc… per la quiropràctica
M – Sí, sí… sí…
TQM - Jo he vist moltes altres coses. Vaig preveure que el Zapatero faria portaveu parlamentari a en Fernando Alonso o que Irlanda presentaria un gall d’Indi a Eurovisió… tot això ja ho vaig veure abans… eh?
M – Ah, molt bé…
TQM – I coses totalment imprevisibles. Fa uns anys jo també vaig preveure que el Padre Apeles presentaria un programa de tele… eh? Vull dir que això no és una cosa fàcil… Però el que passa és que tinc un petit handycam, un entremès que es diu, i és que a mi aquestes coses em vénen un minut abans que es produeixin… i es clar, llavons veig les coses…
M – Ui… clar…
TQM - …i es produeixen ipsalaxo pràcticament…
M – Com, com, com…?
TQMIpsalaxo… van ràpides… No tinc temps ni d’avisar ni… ni… no en puc treure cap profit…

(…)

Hi ha un tros més però m’he cansat de transcriure.

Apa, bona nit tinguin, me'n vaig a dormir ipsalaxo.

P.S. Ah! Recordar-vos pels que en sigueu fans que el dia 9 d'Abril (i jo que pensava que era demà... snif...) comença la segona temporada de Muchachada Nui, i que un dels personatges que imitaran en aquesta temporada és Chuck Norris, per votació popular… Mmm… La cosa promet... Conto les hores per veure’ls per internééé…

3 comentaris:

Somiatrufes ha dit...

Haha, a mi també m'agraden les trucades d'en Quim Morales, sobretot la cantarella que hi posa. Diria que és un paio molt àgil amb el llenguatge.

Er Savi ha dit...

Aquest home és digne d’aparèixer a les més il•lustres 'vàgines web' i en qualsevol 'enquiste d’opinió' que reculli els comentaris més 'greixosos' i 'satànics' del moment.

M’agrada tant o més que el Yeral!!!

Adeu maca!

Unknown ha dit...

Tremendo que tu que estàs a les germanies m'hagis d'informar sobre quan cony comença de nou muchachada.

Moltes gràcies Gerri.

ptons.